2016. augusztus 24., szerda

Elfoglaltság esős napokra

Most már ugyan hétágra süt a nap, de volt 2 borús napunk. Kb. 2 hete vettem egy nagyon szép kis örökzöld félcserjét (Cuphea hyssopifolia = Japánmirtusz). Azóta várt az agyag kaspója, hogy „felöltöztessem”. 😌

Az esős idő pont kedvez az ilyen elfoglaltságnak, hiszen kimozdulni nem nagyon tudok itthonról és így legalább a napsütés helyett vittem egy kis színt a napomba, kivételesen nem mandalafestéssel. Az alkotás megnyugtat, jó kedvre derít és ez a környezetemre is jó hatással van. 😉
A fényképezés ugyan nem az én művészetem, de azért fogadjátok szeretettel a képeket is!😌


Ha kedvet érzel rá, hogy készíts magadnak egyet, íme:

Amire szükséged lesz:

• agyag kaspó
olló
ecsetek
szalvéta
alapozó festék
akril festék
decoupage ragasztólakk


Lépések:

1. Tisztítsd meg a kaspót, ha szükséges.
2. Kend át fehér alapozó festékkel.
3. Vágd ki a szalvétából azt a részt/mintát, amit szeretnél feltenni a kaspóra.
4. Miután a festék megszáradt, helyezd fel a szalvétát és kend rá a decoupage ragasztót.
5. Miután ez is megszáradt, jöhet a festés. Használj olyan színeket, amik a szalvétában is megtalálhatók. A szalvéta szélénél pemecseléssel vidd fel a festéket, így egybe tudod mosni és nem látszik a szalvéta széle.
6. Fess a háttérre különböző kis alakzatokat: madarakat, pillangót, virágot, stb., ami illik a mintához.
7. És legvégül kend át az egészet a decoupage ragasztóval, enyhén vizes ecsettel.

Amiket én ajánlok:

• Selyemfényű decoupage ragasztó. Véleményem szerint sokkal szebb, mint a fényes.
• Matt akril festék. Jobban lehet vele dolgozni, mint a fényessel és tartós. A fényes festékek nekem egy idő után lejöttek a felületről, mint egy hártya.😕
• A festékeket ne hígítsd vízzel, mert nem fognak fedni.
• Én az egész felületet pemecseléssel készítettem, így jobban egybe lehet mosni a színeket, szép lesz az átmenet.

És végül: a Pentart termékeit jó szívvel ajánlom, többnyire én is azokat használom.
Itt pedig rengeteg ötletet találhatsz útmutatóval.

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése