2016. augusztus 8., hétfő

Art Feszt Original 2015

Több, mint egy évvel ezelőtt lehetőségem volt részt venni egy kiállításon. Hogy miért nem írtam erről eddig? Fogalmam sincs... Bár akkor még ez az oldal nem is létezett...

Folyamatosan figyelem a pályázatokat, fel vagyok iratkozva hírlevélre is, részt vettem pár pályázaton, van ahol kimagasló sikerrel, van ahol "csak" jelen voltam.

A fent említett pályázat azért érdekes számomra, mert ez volt az első, ahova beadtam munkámat. És ugyan nem voltam benne az első 3 helyezettben, de életemben másodszor voltak kiállítva alkotásaim. Számomra ez hatalmas élmény! 😌
Tavaly a nagynéném küldte el ezt a pályázatot. A téma szabadon választható volt, 3 pályaművet lehetett beadni. Volt kb. 1 hónapom agyalni, hogy mit is adjak be.

Mivel már régóta foglalkoztattak a "tipikus" tibeti mandalák, így terveztem és festettem egyet, ez a Belső szentély mandala. A mandalához tartozó bejegyzésben olvashatsz bővebben arról, hogyan is épül fel egy tibeti mandala.

A másik választásom egy grafikára esett, amit a nagymamámról készítettem. Nagyon büszke vagyok erre a rajzra. Beleadtam minden érzelmemet, szeretetemet, amit iránta érzek. Ő a példaképem! 94 évet élt, megadatott neki, hogy szépen elaludt és azt gondolom, hogy minden viszontagsága ellenére szép életet élt. Biztos vagyok benne, hogy nem volt tökéletes, de nagyon kevés hozzá hasonló önzetlen embert ismerek. Örülök neki, hogy a szép emlékekből töltekezhetem, hogy annyi mindent megtanított nekem. Hogy megtanította, milyen szeretni, mi az elfogadás, a türelem, az elengedés. Nyilván elfogult vagyok vele szemben, de szerettem és szeretem őt úgy, ahogy van!

Mamika

Mindenkinek kívánom, hogy legalább egyszer találkozzon valakivel, akitől értékeket tanulhat egy egész életre.

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése