2016. július 26., kedd

Kismama mandala I.

A kismamaság szerintem az egyik legszebb dolog a világon. Talán sokan most azt mondják, hogy lenne az, hiszen fáj a hátam, nem kapok levegőt, ég a gyomrom, aranyerem van, vizesedek stb. Igen, vannak fizikai változások és nem mindig könnyű ehhez alkalmazkodni, de az ember lelke, szíve teszi széppé.

Kismama mandala I.

Mivel különbözőek vagyunk, mindannyian másképp éljük meg. Van, aki valóban kitörő örömmel fogadja, ahogy meglátja, hogy pozitív a teszt, van, aki nyugtázza és van, aki pánikba esik. Ezek természetes reakciók és egyik sem rosszabb vagy jobb. Fogadjuk el, bármit is érzünk, hiszen ez egy olyan új dolog, amivel még nem találkoztunk. A természet nagyon jól kitalált mindent, felkészít minket a változásra.

Már nagyon régóta tervezem, hogy kismama mandalát készítsek. Készültem rá!
Az utolsó lökést a Kismama és baba-mama jógaoktató képzés adta. És itt meg is osztanék veletek egy személyes érzelmet. 4 éve jógázom és kb. másfél éve kezdtem el azt érezni, hogy szeretnék másoknak is jógát tartani. Aztán egyszer csak szembejött velem ez a tanfolyam. Ez is életem legjobb döntései közé tartozik! Maga a tanfolyam is élmény volt, de jógát tartani kismamáknak….. FANTASZTIKUS! Minden percét élvezem! Imádok felkészülni az órákra, szeretem a kis csapatomat, igyekszem átadni, amit tudok és remélem, hogy idővel még több információt, segítséget nyújthatok.
Az órák nagyon jó hangulatúak, és azzal, hogy adok, feltöltődöm én is. Öröm nézni, amikor a végén a relaxáció után ki van simulva mindenki.
Szeretem a munkámat! 

Ezt a mandalát pedig szeretném ajánlani minden nőnek. Ha gyermeket szeretnél, azért, hogy ráhangolódj. Ha már kismama vagy, hogy fel tudd venni a kapcsolatot babáddal és kísérje végig a 9 hónapot.
És ha önmagaddal, saját gyermeki éneddel szeretnél kapcsolatba kerülni, akkor is bátran használd!

A mandalán szereplő szimbólumok:
- Lótusz
- Lótuszülés
- 7-es szám
- Tulipán
- Fa
(Jelentésüket megtalálod a Szimbólumok menüpont alatt)

Technikai adatok:
Anyag: 280 gr-os aquarell papír
Festék: aquarell
Díszítés: zselés toll
Méret: 25x25 cm

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése