2015. október 13., kedd

Páva mandala

Egy különleges madár


Amikor kislány voltam és elvitt anyukám az állatkertbe, alig vártam, hogy lássuk a pávát. Képes voltam percekig állni, hogy szétnyissa a farktollait. Ha sikerült megpillantani, csak gyönyörködtem benne. Elvarázsolt a sok szín, a fényesség, a „szemek” a tollakon.

Páva mandala

Ez persze a mai napig így van. Idén sikerült elmennünk a Kincsem Lovasparkba, ahol többször is láthattam szétnyílt farktollakkal. Újra gyereknek éreztem magam.😌

A páva az örök élet, az örök szerelem jelképe. A csábítás madara. Aki egyszer látta, soha nem felejti el. Farka az univerzum szimbóluma, kitárulkozása a lélek kitárulkozásával azonos.

Indiában szent állatként tisztelik. Gyakran megtalálható népmesékben és a népművészetben is. Elmondható, hogy mindenütt a szerelem, a szeretet, a szépség, a tökéletes harmónia szimbóluma.


Használd, ha szeretnéd megmutatni, hogy több vagy annál, mint amit mások gondolnak rólad, ha meg akarod mutatni belső szépségedet, ha saját éned szerint szeretnéd végigtáncolni életedet. Hagyd ragyogni fényedet és ne rejtőzz el többé. Teljesedj ki! 

Technikai adatok:
Anyag: 300 gr-os aquarell papír
Festék: tempera
Méret: 25x25 cm 

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése