2017. január 1., vasárnap

Előttem az év - 2017

Miután összegeztem az elmúlt évemet – amiről itt olvashatsz -, ma arra szántam időt, hogy megnézzem, hogy is néz ki az előttem álló év. Az összegző, ami alapján haladok, arra biztat, hogy merjek nagyot álmodni, szabaduljak meg az elvárásaimtól.


Az én szavam erre az évre: EGYENSÚLY.

Az első tervem erre az évre az volt, hogy veszek magamnak egy határidőnaplót. Az elmúlt két évben, ha nem is rendszeresen, de használtam. Idén olyat ajánlottak, amit nekem találtak ki. 2015-ben a Bhakti Kutir kalendáriumot, 2016-ban pedig Paulo Coelho naptárát vettem meg. Idén pedig a Határtalan gondolatok határidőnaplóra esett a választásom. Az előző kettő ötvözete, plusz kiegészül színezőkkel. 😌

Úgy döntöttem, kicsit rendbe szedem az életem. A baba elvesztése után nem jött azonnal a gyászidőszak, késett 2 hónapot és akkor kezdtem el azt érezni, hogy nem találom a helyem az életemben. Nos, ennek most véget vetek, dolgozni fogok azért, hogy az időm legnagyobb részében azt érezzem, pont ott vagyok és akkor, amikor és ahol lennem kell.

Persze, a komfortzónámból nem mindig könnyű kilépni, ezért leginkább olyan vágyaim vannak, amik elérhetőek. Ezek alapot adnak, amikből még később bármit kihozhatok.

• szeretnék délután is tartani kismama jógát
• elvégezni a gerincterápiás jógaoktatói képzést és tartani órákat
• kiállítást rendezni a mandaláimból
• Életkert mandalám megfestése – erre kb. 3 hónapja készülök
• hetente rendszeresen angolozni
• beköltözni a házunkba, ahol minden pontosan olyan, mint ahogy elképzeltük
• fogyni 5 kilót és tartani a súlyom – igen, én is nőből vagyok és néha zavar az a pár kiló felesleg és mivel enni nagyon szeretek, ezért a következő pont
• futni!!!
• jógázni!
• bedaueroltatni a hajam – na, ez nekem már kilépés a komfortzónából, de miért ne vágjak bele? 😌
• átveszem az új Fiat 500-asomat
• rendszeresen találkozni a boldogságklubos tagokkal
• mandalarajzoló tanfolyam elvégzése – a tavalyit le kellett mondanom, de idén ez tuti meg lesz 😌
• pasztell tanfolyam elvégzése – ez is borítékolható 😌
• reiki tanfolyam elvégzése
• párom végre hazaköltözik – nagyon nagy vágyam ez!
• babaprojekt!!!
• legalább kétszer elmenni kettesben pihenni 3-4 napra 💕
• sokat nevetni együtt párommal 💕
• sokat sétálni, nyáron lejárni a tóra fürdeni, napozni
• találkozni a barátnőimmel, ápolni ezeket a kapcsolatokat
• hálát adni! 💕
• megteremteni/fenntartani a testi-lelki-szellemi egyensúlyt

Mágikus hármasok erre az évre (nem mindig tartottam a hármast, az érzéseimre hagyatkoztam):

Szeretni fogom magamban a hajamat, az arcomat, a kitartásomat és a szívemet.
A félelem, a lustaság és az elégedetlenség megérett arra, hogy elengedjem.
A legjobban azt szeretném elérni, hogy elfogadjam önmagam, a harmóniát, az egyensúlyt az életem minden területén.
A párom, a szüleim, barátnőim és egy kedves segítő, akikre biztosan tudok támaszkodni, ha a szükség úgy hozza.
Az újdonságok, amiket szeretnék felfedezni, az nem más, mint a selyemfestés, az anyaság és kertes házban élni.
Mindenre nemet mondok, ami nem szolgálja a fejlődésemet.
Gyertyákkal, párnákkal és saját képekkel teszem otthonosabbá a környezetemet.
Minden reggel hálát adok, mosolygok és beleszippantok a kinti levegőbe.
Forró fürdővel, arcpakolással, pedikűrrel kényeztetem rendszeresen a testem.
Három hely, ahova mindenképpen szeretnék ellátogatni: Jeszenszky István koncert, Hollandia (nem tudom megunni) és a győri állatkert – szeretnék örökbe fogadni egy állatot.
A szeretteimhez öleléssel, a távol levőkhöz telefonon keresztül, privát üzenetekkel kapcsolódom.
A legnagyobb kihívást az jelentette nekem, hogy megfogalmazzak három dolgot, amivel megjutalmazom a sikereimet. Ösztönösen próbáltam nagy dolgokat keresgélni, de nem vágyom semmi ilyenre, így maradtam az apró örömöknél: masszázs, egy csokor virág, megosztom másokkal az örömöm egy mosoly formájában.

Hat mondat a következő évemről:

• Ebben az évben azt nem halogatom tovább, hogy a facebookon beárazzam a mandaláimat és többet menedzseljem magam. Ez nagy kihívás nekem.
• Ebben az évben abból merítem majd a legtöbb erőt, hogy többet mozgok.
• Ebben az évben akkor leszek a legbátrabb, amikor elkezdünk itthon együtt dolgozni párommal.
• Ebben az évben akkor fogok igent mondani, ha az az én fejlődésemet szolgálja.
• Erre az évre azt tanácsolom magamnak, hogy higgyek magamban és szeressem önmagam.
• Ez az év számomra azért lesz különleges, mert beköltözünk a házunkba és családot alapítunk.

És a „titkos” vágyaim – persze csak azt osztom meg, ami nem titkos. 😉

Élvezni az életemet! Mindenben megtalálni a jót, felállni, ha valami nem sikerült. Megtalálni az apró örömöket. Egészséges kislányt szülni. Kiegyensúlyozott párkapcsolat (természetesen a jelenlegi párommal), romantika, rengeteg nevetés, közös programok, sok-sok beszélgetés.A házunk pont olyan legyen, amilyet elképzeltünk, legyen a feltöltődés és egyben a nyugalom szigete. A kismama jóga és a gerincterápiás jóga nagy érdeklődésnek örvendjen!

Ha kedvet kaptál te is egy előre tekintéshez, itt tudod letölteni hozzá a segédletet. De ha csak pár gondolatot osztanál meg velem, annak nagyon örülnék!

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése