2016. december 1., csütörtök

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - BLOGMAS - Téli kiegészítők

Elérkezett a VKP Blogmas második témája, ami nem más, mint a kiegészítők. Az első, ami eszembe jutott, az új sapkám, amit kb. 1 hónapja vettem. Vicces és úgy érzem, nagyon én vagyok. Hát igen… bojtok itt is, ott is, fülvédős és színes. Amire a barátnőm azt mondja, hogy „Én fel nem venném, de rajtad jó, mert Kamillás.”😃


Nincs is több ruhás kiegészítő, amiről úgy érzem, hogy muszáj lenne itt felsorolnom.

Ellenben, ami fontos télen: gyertya. SOK-SOK-SOK gyertya. Mindenféle: mécses, tömbgyertya, kisebb, nagyobb, színes, fehér és illatos. A téli gyertya illataim: vanília és levendula.


És ha már illatok, jöhetnek az illóolajok. Ebből pedig karácsony táján a kandallótűz illatú. Amúgy leginkább narancsot és levendulát használok ezekből. A füstölőket sem hagynám ki a sorból. Van miből válogatnom itthon. Kicsit füstölőmániás vagyok.😊


Óóóóó, és a legújabb kiegészítőm a keksznyomdám. Vasárnap éjjel rendeltem meg a Tchibo oldaláról és már tegnap kihozták. IMÁDOM!!! Ezek után nem telhet el karácsonyi készülődés anélkül, hogy ne nyomdáznék töménytelen mennyiségű kekszet. Már el is kezdtem. 😌


A listán fontos szerepet játszik a meleg pléd - nem kell feltétlenül karácsonyi mintájúnak lennie (na persze azért elfogadnék egyet 😉) és a mandalatakaróm. Ezeket ma délután be is vetettem. Áramszünet lévén délután aludtam egyet jól betakarózva.
A takaróhoz dukál egy jó könyv is, be is kell szereznem valami új olvasmányt.😌



Megemlíteném még a teákat is, bár én egész évben azt iszom. Na meg vizet. Leginkább a gyógyteákat szeretem, de karácsony táján igénylem a kicsit fűszeresebb vagy a gyümölcsös teákat. A Müllerben tavaly nagyon jó karácsonyi teakeveréket vettem, remélem, idén is kapok. Be is szereztem egy jó kis teáskannát, amit alulról mécsessel melegen lehet tartani. És tényleg melegen tartja a másfél liter teát.


És a legfontosabb téli kiegészítőm, a párom. Melegen tart, ha bánatos vagyok hozzábújhatok, de ha nem, akkor is. 😉 Megnevettet, megsimogat, néha (de tényleg néha) meglep egy szál virággal, de ami a lényeg, hogy szeretem.

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése