2015. október 21., szerda

Pillangó mandala

A szerelem jegyében 

Nem véletlenül választottam ezt a mandalát a mai íráshoz. Szeretem megfesteni a vágyaimat, az érzéseimet olyan formában, hogy az utána pozitív áramlatként tudjon tovább működni.

Pillangó mandala

A párom már évek óta külföldön dolgozik és egy hónapban egy hetet tölt itthon. Nagyon változó, hogy bírjuk, de ez az időszak most mind a kettőnk számára nehéz. Ezen a héten már tűkön ülök, ugyanis hétvégén érkezik. HURRÁ!!!!!!!😄

Nagyon sűrű hét elé nézünk – fürdőszoba felújítás, rokonok, barátok, tanulás, munka – és már most azon töröm a fejem, hogy is fogunk egymásra időt szakítani.

Azért vannak ötleteim. :) Kicsit talán sablonosak, de én ebben látom a szépségüket.

És ugyan meg akartam veletek osztani most, de úgy döntöttem, egy későbbi blogbejegyzésben készítek egy listát, hogyan is töltsük a párunkkal az időt. 

A pillangó ógörögül pszükhé, aminek a jelentése: lélek.
Két lélek találkozása ez a mandala, akik a szerelemben egyesülnek. És ahogy a bábból hernyó lesz, majd kifejlődik a pillangó, úgy alakul a párkapcsolat is, folyamatos változásokon keresztül.
A pillangópár boldog párkapcsolattal ajándékoz meg és a pillangó egyben a halhatatlanság szimbóluma is.

Használd, ha szeretnéd, hogy kapcsolatotok/házasságotok tartós legyen, a változás a javatokat szolgálja. Engedd kiteljesedni a szerelmet!

Technikai adatok:
Anyag: 250 g-os aquarell papír
Festék: aquarell
Díszítés: zselés toll
Méret: 25x25 cm 

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése