2016. december 23., péntek

MBBK Karácsony 2016

A Magyar Bloggerek és Blogkedvelők Közösségében egy sorsolás keretein belül karácsonykor ajándékozunk egymásnak. Nagyon jó ötletnek tartom, mert így ápoljuk a kapcsolatainkat és új embereket, blogokat ismerhetünk meg.


Pádár Judit Vivientől, a Beülős blog írójától kaptam ajándékot. 

Találkoztam már vele, de bevallom, tüzetesebben még sosem néztem szét ezen a blogján. Amit most jól bepótoltam, szerencsémre. Olyan helyekről ír részletes beszámolót, ahova elmentek kávézni, enni, inni, beszélgetni. Érdemes benézni hozzá, mert amellett, hogy érdekesek a beszámolói, új helyeket fedezhetsz fel.
Viszont a másik blogján, a Sub Rosán már többször megfordultam. Itt olvashattok a gondolatairól, hétköznapjairól és biztos vagyok benne, hogy találtok olyan bejegyzést, ami titeket is érdekel.
Na, de nézzük, mit hozott nekem az angyalka. 😌 Hétfői napon kaptam meg a csomagocskámat, amit izgatottan nyitottam ki. Találtam benne egy kedves képeslapot Vivien soraival (még szerencse, hogy beletett egy névjegykártyát is, különben nem tudtam volna kitől jött, ugyanis a borítékon a feliratot szétmosta az eső), egy karácsonyi dísszel, és egy dobozka pálma viasz kockát. Leginkább ez utóbbi izgat, mert még sosem láttam ilyet – kicsit le vagyok maradva. 😊 Na, hát ennek nagyon örülök, mert isteni illata van és órákig lehet érezni a lakásban! A dísz az természetesen felkerül idén – a sokszínű – karácsonyfánkra. Imádom, hogy majd ránézek a fára és emlékezni fogok erre a csodás ajándékra!

Hálásan köszönöm Neked Vivi (remélem nem baj, hogy levivizlek)! Békességben gazdag karácsonyi ünnepeket kívánok Neked és a családodnak! A pocaklakónak is! 😉

És akit én ajándékoztam: Köles Hajnalka, Aki a szerelembe szerelmes blog írója. 

Imádom a blogját és az írásai által őt is! Szeretem a kicsit szomorkás hangvételű, a könnyed és a vicces bejegyzéseit. Tetszik a stílusa, engem magával ragadott.
És utólag megtudtam, hogy ő bizony egy vidám lány!😌
Azt kívánom, mosolyogva, békességben és boldogságban teljenek az ünnepek és természetesen az új éved is! 

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése