2016. december 6., kedd

Kreatív karácsonyi album II. + egy gyors dekorációs ötlet

Eljött a karácsonyi album második része. Részleteket már nem írok róla, hiszen az előző bejegyzésben megtettem. 😌 A képeket fogadjátok szeretettel! Természetesen aktuális oldalak meg van töltve, de van ahol csak „üresen” láthatjátok. Mindent én sem osztok meg.😉

És készültem nektek egy dekorációs ötlettel is. Roppant egyszerű és olcsó.
Amire szükséged lesz:

- 21x21 cm-es fakeret, amibe 16x16 cm-es kép fér bele (hobby boltokban beszerezhető)
- szalvéták (jelen esetben karácsonyi)
- szalvétaragasztó
- fehér rajzlap
- sütőpapír

Először is a rajzlapra rajzolj fel egy 16x16 cm-es négyzetet. Válaszd ki a neked tetsző szalvétát és szedd le róla az alsó 2 réteget. A papírt kend át szalvétaragasztóval, majd helyezd el a négyzetben a szalvétát. Kicsit kisebb lesz a szalvéta, mint a felrajzolt keret, de ne aggódj, a fakeretben nem fog látszani. Tegyél rá sütőpapírt, majd vasalóval közepes hőfokon vasald át. Vágd ki a négyzetet és már mehet is be a keretbe.
A fakeretet tetszés szerint díszítheted is. Én csak diófapáccal kentem át, ezt is lehet kapni hobby boltban.
Azért szeretem ezt a megoldást, mert évszaknak, hangulatomnak, ünnepnek megfelelően tudom benne cserélgetni a képeket.

Jó munkát hozzá!

És most lássuk az album képeit.

 
 
 
 
 
 

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése