2016. január 18., hétfő

Rózsa mandala – Az elfogadás mandalája

Az elfogadás most nagyon fontos a számomra.
Sejtettem én, hogy valami nem úgy működik bennem, ahogy kellene, de nem jöttem rá, mi az. Kaptam egy elég komoly tükröt és még így is kívülállóknak kellett rávilágítaniuk arra, hogy mi is ez pontosan.
Így most megpróbálom azt az energiát, amit más iránti haragba, gyűlöletbe, ítélkezésbe fektettem, felhasználni a fejlődésemhez.

Rózsa mandala
Egy ideje azt érzem, hogy megtorpant az életem, nem látom az irányt, mintha céltalanul lebegnék. Nem éreztem fontosnak magam. Ez a találkozás a „tükörrel” csak még inkább erősítette ezeket az érzéseket: „Nem vagyok elég jó, nem vagyok elég kitartó, nem vagyok eléggé nő, stb.” Ki-be kapcsolgatja ezeket a gombokat.

Na persze, mert hagyom…

Érzelmileg zavarodottnak éreztem magam, kimerültnek, míg sikerült a barátok segítségével rájönnöm, hogy saját magamat ítélem meg, saját magamnak nem vagyok elég fontos, nem hiszek magamban, megrendült az önbizalmam. Amíg ezt nem hozom helyre, addig tulajdonképpen bárki játszhat a kapcsolóimmal. 

Így, most ennek hatására, több mint két hónap után megszületett a legújabb mandala.

A rózsaszínű rózsa az elfogadás, a hála és a szerelem szimbóluma.

A mandalán található egy Kozmikus Gyógyító szimbólum: SAJÁT SZEMÉLYISÉGEM ELFOGADÁSA.

Technikai adatok:
Anyag: 300 g-os rajzpapír
Festék: aquarell
Díszítés: zselés toll
Méret: 15x15 cm 

A kozmikus gyógyító szimbólumokról itt találsz egy jó kis videót!

 Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése