2016. december 14., szerda

Kreatív karácsonyi album III. + csomagolási ötletek

A karácsonyi album legújabb képei mellé ajándékcsomagolási ötleteket gyűjtöttem össze. Ez az egyetlen teendő, amivel még én is csak félig-meddig vagyok kész, így az ötletelés nem teljesen önzetlen, nekem is szükség van rá.😉

Szeretem a hagyományos karácsonyi csomagolópapírokat is, de nagyon tetszenek a natúr papírba csomagolt ajándékok, feldobva egy kis díszítéssel. A képek alatti linkre kattintva egyéb ötleteket is találtok.

Jó böngészést!😌

Forrás: Tesco PLC (GB)
Forrás: diys.com
Forrás: Gift Ideas Tips
Forrás: Songbird
Forrás: Around The World Christmas
Forrás: HGTV

És az elmúlt hét az albumban:









Mivel az album bejegyzései elég személyesek, így nem kerülnek fel a blogra, de remélem, hogy inspirálódtok a képekből!😌

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése