2016. december 12., hétfő

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - BLOGMAS: Így élem túl a karácsonyi bevásárlást

Először meg sem akartam írni ezt a posztot, mert nem igazán tudok átlényegülni a kérdéssel, de aztán úgy gondoltam, miért ne gyarapítsam azok sorát, akiknek a karácsonyi bevásárlás nem a túlélésről szól. 😉 Ha elengedjük ezt a képzetet, akkor még élvezhetjük is!


Én még nem éreztem úgy, hogy nekem túl kellene élnem. Az ajándékokon például egész évben gondolkozom. Figyelek a beszélgetéseknél, hogy kinek mire lenne szüksége, na meg persze van olyan, amikor tanácsot kérek egy-egy hozzátartozótól. Van, amit már szeptemberben megveszek.

És mivel az ötleteim meg vannak, így elég céltudatosan megyek végig a boltokban. Internetről nagyon ritkán rendelek, pedig tudom, hogy mennyire kényelmes.😌

A saját kezűleg készített ajándékoknál meg egyértelmű, hogy nem szükséges boltba mennem.😉

A süteményekhez szükséges hozzávalókat megint csak nem az utolsó pillanatra hagyom, hiszen azok elállnak, mindig megveszek valamit, amire tudom, hogy szükség lesz.

A karácsonyi menüt is kitalálom előre, egyedül az ehhez való dolgokat veszem meg pár nappal korábban.

Az igazság az, hogy nem rajongok a tömegért, de ha muszáj végigállnom a sort, akkor sem idegeskedem. Egyszerűen tudom, hogy most ez van, kár stresszelni magam miatta, hiszen a helyzet akkor is ez marad. Akkor inkább a saját hozzáállásomon változtatok.😉

Néha elnézem az embereket, hogy mennyi mindent pakolnak a kosarukba, sorban állás közben morognak, hogy miért nem nyitnak meg pénztárakat, nekik mennyi dolguk van, stb. Biztos így is van, de ettől még semmi nem változik, maximum rosszul érzik magukat. Van, hogy ránéznek a mögötte vagy előtte állóra és várják a helyeslést. Hát, én ebben nem vagyok partner.

Vagy szerencsés helyzetben vagyok, vagy jó a hozzáállásom, vagy jól osztom be az időmet, nem tudom, de az biztos, hogy én élvezem, vagy rosszabb napokon elfogadom a helyzetet.😌

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése