2016. november 27., vasárnap

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - BLOGMAS - Karácsonyi kívánságlista

A VKP-t sem kerüli el a karácsony. A Blogmas keretein belül újabb és újabb karácsonyi témákkal jelentkezünk. Elsőnek a kívánságlistával kezdjük.


Még soha nem készítettem karácsonyi kívánságlistát. Gyerekkoromban sem. Szerettem és most is szeretem, ha meglepnek. Egyetlen dolog van, amit várok, ha ajándékot adnak. Mivel én mindig próbálok úgy ajándékozni, hogy figyelembe veszem a másik személyiségét, a hobbiját, hogy miket szeret, - inkább a praktikus dolgokat vagy a kézzel készült ajándékokat, netán a különleges édességeket? – ezért én is ezt kívánom, hogy az ajándékozó ne olyan ajándékot adjon nekem, amit magának venne, ne gyarapítsa a használhatatlan tárgyakat, csak azért, hogy valamit adjon.
Nem kell, hogy drága legyen, én egy versikének, egy ölelésnek is örülök. Vagy a kedvenc bolti édességemnek, a Raffaello-nak.😌

Nem szeretnék közhelyes lenni, de a legfontosabb dolgok nekem karácsonykor – és nem csak akkor:

- együtt tölteni a párommal
- békesség
- nyugalom
- puha takaró
- karácsonyi filmek
- finom tea
- Martini
- gyertyafény
- Bercike
- finom illatok

Természetesen vannak tárgyi dolgok is, amikre vágyom, de nem feltétlenül karácsonyra. Ezek olyan dolgok, amiket előbb-utóbb be fogok/fogunk szerezni. Ha addig meg nem kapjuk.😉
 
Határtalan gondolatok határidőnapló 2017
Betty Edwards: Jobb agyféltekés rajzolás
Keri Smith: Nyírd ki ezt a naplót
Mary Attwood - Tara Lee: Kismamajóga - DVD-melléklettel
Iris Rinkebach: Spirituális felkészülés a gyermekáldásra
Dekopír fűrész
Fűnyírótraktor
Gitár
Motoros radír
Átvilágító asztal

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése