2016. november 16., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Kapcsolatok

A VKP mostani témája: kapcsolatok, mindenféle megkötés nélkül.
Amikor megláttam a témát, elsőnek a Kontakt mandalám jutott eszembe. Ott ugyan a Kapcsolódás volt a megadott téma, de a kettő között olyan óriási különbséget nem látok. Az igazság az, hogy olyan erősen kapcsolódom ehhez a mandalához, hogy nem is tervezem eladni (egyelőre 😉). Szeretek ránézni, mert megjeleníti számomra az emberekkel, Istennel és az önmagammal való kapcsolatomat.


Itt rögtön ki is térnék a jógával való kapcsolatomra. 4 évvel ezelőtt álmomban sem gondoltam volna, hogy jógaoktató leszek. Nagyon közel áll hozzám ez a mozgásforma. Azt nem mondom, hogy teljesen tudok azonosulni magával az életszemlélettel is, de ki tudja mi lesz 5 év múlva. 😉 Egy biztos: nagyon jót teszek vele magamnak és legnagyobb örömömre a kismamáknak is, akik eljönnek hozzám órára.

 

Az alkotással való kapcsolat is fontos nekem. Olyankor tudok igazán kikapcsolni, önmagam lenni. Valójában ilyenkor megszűnik a világ, elfelejtek mindent. De olyan szinten, hogy a minap ki kellet volna mennem a házhoz megnézni, hogy haladnak a kőművesek és lefotózni az eddig elvégzett munkát a páromnak, hogy külföldről valamit ő is lásson, de én simán elfelejtettem. Már besötétedett, mire feleszméltem. 😌 Szóval igazán bele tudok merülni és rettentően élvezem! 😃

És persze a „hagyományos” kapcsolatokról sem feledkezem meg. A barátok nagy szerepet játszanak az életemben. Bár az utóbbi hónapok úgy alakultak, hogy lényegesen kevesebbet találkozunk, mint korábban, mégsem szűnik meg a kötődés, a szeretet.
A szüleimmel való kapcsolatom is nagyon szoros. Még hat éves koromban elváltak és természetesen megviselt, de mindkettőre ugyanúgy számíthatok, és nagyon szeretem őket! A szeretet nálam olyan, hogy sosem akar kifogyni. Amikor megszeretek valakit, vagy akár készen kapom az embereket az életembe (mint például a tesómat) és természetes, hogy szeretem, mert nem tudok másképp érezni, akkor nagyon kötődöm azokhoz a személyekhez. És nem kell hozzá mindennapi kapcsolat. Ők vannak és kész! Szeretem őket és kész!

És ugyan utoljára hagytam, de nem utolsó a sorban a párkapcsolat. Természetesen lehet élni társ, barát, barátnő, férj, feleség nélkül, de szerintem jobb vele. 😉 Persze van, hogy idegesítjük egymást, kell kompromisszumokat kötni, de mindennél többet ér az a feltétel nélküli szeretet, támogatás, elfogadás, amit kapok. Hogy mindenben és mindenkor mellettem áll. Amikor elég komoly depresszióba estem, első szóra hazajött Hollandiából. Amikor anyu rosszul lett, mindent otthagyott, hogy együtt vigyük be a kórházba. Amikor nem tudtam elaludni és ezért őt sem hagytam, nem mérgelődött, hanem velem énekelgetett az ágyban. Ha meglátunk egy fura figurát az utcán, elég csak egymásra néznünk és tudjuk, mit gondol a másik. Azt hiszem, mind a ketten megtesszük a tőlünk telhető legtöbbet és legjobbat egymásért, hogy ez a kapcsolat egyre jobb és jobb legyen.


És ne feledkezzünk meg a cicámról se, akit IMÁDOK!!!😃


Ha te is szívesen csatlakoznál a csoporthoz, Szilvi Pillecukor blogján megteheted.

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése