2015. október 2., péntek

Mandala a nyugodt alvásért

Aludj jól! 

 

Tegnap is a hálószobával, illetve a jó alvással foglalkoztam. A mai is erről szól egy rövid bejegyzés erejéig.

Miután végig mentem a „tortúrákon”, illetve kész lettem az átalakításokkal és a tértisztítással, úgy gondoltam, megerősítem a megfelelő pihenést egy mandalával.

Mandala a nyugodt alvásért

A mandalán szereplő szimbólumok:
 - a Dávid csillag az egységet és a harmóniát jelképezi, Isten és ember kapcsolódását;
- a 8 szirmú lótuszvirág a kozmikus egyensúlyért van;
- a tibeti szerencsecsomó elűzi a bajt, a gonoszságot és az ártást; alkalmas a negatív földsugárzások kivédésére is.

Kettő is készült ebből a mandalából, egy saját részre, egy ajándékba. Itt látszik, hogy hiába ugyanaz az alap, nincs két egyforma mandala. Ettől szép ez a művészet! 😌

Mandala a nyugodt alvásért
Használd, ha szeretnél a hálószobádba egy harmonizáló mandalát, ami biztosítja a nyugodt pihenést. 

Technikai adatok: 
Anyag: 280 gr-os aquarell papír 
Festék: aquarell 
Díszítés: zselés toll
Méret: 30,5x30,5 cm 

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése