2016. december 28., szerda

Kreatív karácsonyi album V.

Tudom, hivatalosan már vége a karácsonynak, de elhoztam nektek a karácsonyi albumom befejező részét. Bár nekem a hangulatom még meg van. 😌 A fa természetesen még mindig feldíszítve áll, a lakás is díszben, égnek a fények és minden este meggyújtom a gyertyákat is.

Nagyon jól teltek az ünnepek előtti napok, nem kellett kapkodnom semmivel, jutott idő magamra is és minden elkészült a maga kényelmes tempójában. Ami nem volt: filmezés. Bevallom most fogom elkezdeni nézni a karácsonyi filmeket, amiket itt összegyűjtöttem. Elutaztunk kettesben, és nem mintha nem lett volna tévé, de inkább beszélgettünk, bowlingoztunk, szaunáztunk, kikapcsolódtunk.

Büszke vagyok magamra, mert mindent sikerült úgy intéznem, készítenem, hogy nem volt idegeskedés, amit elterveztem, megvalósítottam, mint ezt az albumot is.


Remélem, az ünnepek nektek is békésen, harmonikusan teltek, tele szeretettel, törődéssel és sok-sok öleléssel.

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése