2016. május 10., kedd

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Ha ezután csak 5 blogot olvashatnék

Nagyon tetszik a mostani VKP téma. Természetesen nem csak 5 blog van, amit szívesen olvasok/olvasnék, de azért sikerült kiválasztanom őket.
Szerintem nem lesznek ismeretlenek, főleg, hogy már szerepeltek a vándordíjazásban is (Dorothy Blog Award, Liebster Award)


A blogok a következők, természetesen nem helyezési sorrendben, mert mindegyik kedves a szívemnek.

Elsőként említeném a Pilisjáró blogot. Szeretünk kirándulni, ezért nyomon követem a blogot, mindig kapok új ötleteket, hova menjünk legközelebb, ahol még nem jártunk. Nem mellesleg gyönyörű fotók találhatók az oldalon, amiket a blog írója készít.Ha szerettek kirándulni, csak ajánlani tudom ezt az oldalt!

Szereted a süteményeket, a finomságokat? Akkor a Sütisdobozoom blogot  meg kell látogatnod. Már több receptet is elkészítettem és garantálom, hogy isteni finomak! És még fotózásban is kaphatsz tanácsokat.

Mint jógás, nem meglepő, hogy a Nedo Yoga is szerepel az 5 között. Jóga, zene, könyvek, ayurveda…, na ezek igazán közel állnak hozzám!

Blogcsi bogja, az Egy csipet fahéj szintén meg kell, hogy itt jelenjen. Kedvenceim a Jó élmény befőttek, amiben leírja heti jó élményeit. A PCOS-ről is olvashatsz nála, teljesen pozitív megközelítésben.

És végül Ildikó blogja következik, a The World Of Ildiko. Már többször említettem őt is, itt a blogomon. Őszinte, szókimondó, inspiráló. Ha egyszer az oldalára tévedsz, többet nem fogod ott hagyni. Legalábbis én így voltam vele. Imádom az írásait, tetszik a stílusa, tetszik, hogy ember!

Nagyon örülök, hogy rátaláltam eme blogokra és hálásan köszönöm, hogy megismerhettem általa új embereket. Gazdagítjátok az életemet!

Varázslatos Napot Kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése